Programi

Intervalni trening

iNTERVALNI-TRENING

Imate problema s motivacijom, želite ubrzati proces trošenja kalorija i pojačati intenzitet vježbanja?

Intervalni trening visokog intenziteta je pravi odabir za vas! Intervalni trening visokog intenziteta unosi intenzivnu aktivnost u vaš redovni režim vježbanja. “To je oblik fizičke aktivnosti tijekom koje se izmjenjuju dijelovi treninga visokog intenziteta s dijelovima niskog ili srednjeg intenziteta i odmora u određenom vremenskom periodu.

Fizičke i psihičke prednosti intervalnog treninga:

1. Brže gubite višak kilograma – što intenzivnije budete vježbali, sagorjet ćete više kalorija, pa će vam i kraći treninzi pomoći u gubitku suvišnih kilograma.

2. Intervalni treninzi nisu dosadni – mijenjanjem intenziteta vježbi, mijenjate ustaljeni ritam vježbanja. Ne samo da ćete formu postizati brže, nego ćete i spriječiti rutinske treninge koji se često događaju kod tradicionalnih oblika vježbanja.

3. Nema dodatne opreme ili nepoznanica u vježbanju – sva oprema koju koristite u osnovnom treningu
dostatna je i za intervalne treninge; Ovaj oblik treninga ne zahtijeva nikakve dodatne vještine, potreban je samo vaš trud i motivacija.

4. Možete podići nivo forme – pojačat ćete kondiciju i tijekom vremena ojačati izdržljivost.

5. Smanjit ćete vrijeme provedeno u teretani – treninzi će vam trajati znatno kraće od dosadašnjih, a njima ćete potrošiti značajno više kalorija.

S-dance

S-dance_small

Ples uz šipku je hit hitova!!! Naučite se kretati senzualno i osjećati se drugačije.

Otkrijte mišiće i pokrete za koje niste znali da su uopće mogući, te najvažnije, zabavite se najljepšim mogućim vježbanjem na svijetu – plesom.
Čekaju Vas plesni koraci u ženstvenoj i senzualnoj koreografiji. Snažno i gipko tijelo (uz upalu mišića i masnice) zagarantirano.

Zumba

zumba

Zumba program spaja latino ritmove i jednostavne pokrete i stvara jedinstveni fitness program koji će vas jednostavno oduševiti.

Naš cilj je jednostavan: želimo da vježbate, zavolite vježbanje i postanete ovisni o njemu. Ljubitelji Zumba-e postižu rezultate koji će trajati dugo, iskusivši pritom potpunu eksploziju jednog sata plesanja i gubljenja kalorija. Zumba se sastoji od intervala brzih i sporih ritmova i vježbanja s opterećenjem kombiniranih kako bi učvrstili i oblikovali vaše tijelo i istovremeno reducirali i istopili masno tkivo. Na sve to dodamo još malo latino okusa i internacionalnog štiha i dobili ste sat ZUMBE!

Pilates

Pilates_small

Pilates je trening u kojem se kroz niz različitih vježbi, rekvizita (velike i male lopte, guma, malih utega, štapova).

Uz tehnike pravilnog disanja utječe na izdržljivosti, jačanje i stabilizaciju centralnog dijela tijela – mišića „COREa” (trbuh, leđa, zdjelični pojas) te na ravnotežu i fleksibilnost. Istegnite se, razvite snagu, ravnotežu i koordinaciju, oblikujte kritične zone trbuha, nogu i guze na jednom od najpopularnijih treninga.
Mislite da je Pilates lagan? Varate se! Dođite i probajte!

Kružni trening

Kruzni-trening

Kružni trening sastoji se od stanica koje se izvode jedna za drugom uz kombinaciju vježbi za gornji i donji dio tijela koje sačinjavaju jedan krug.

Svako radno mjesto pokriva drugu mišićnu skupinu i ovisno o grupi i koncepciji treninga krugovi
se ponavljaju tri do četiri puta. Vježbe se izvode jedna za drugom, a odmor između krugova traje 2-5 min. Kreće se sa zagrijavanjem i završava istezanjem. Brze izmjene i brzo izvođenje vježbi u kružnom treningu na tijelo djeluju iznenađujuće, jer se izvođenjem razlikuju od uobičajenih vježbi dizanja utega u teretani ili na satovima aerobica. Kružni trening je zasigurno jedan od najboljih načina da se za relativno kratko vrijeme postignu osjetni rezultati. Ovaj oblik treninga praktično je primjenjiv i prilagodljiv svim našim zahtjevima, a njime utječemo na razvoj snage, izdržljivosti, agilnosti, brzine, eksplozivnosti, razvoj specifičnih vještina i na gubitak kilograma.