Bootis/Core

BOOTIS / CORE

bootis/core-xxl-zagreb

Kombinirani aerobno-anaerobni treninzi, koji uz korištenje raznih rekvizita, ciljano utječu na učvršćivanje i oblikovanje određenih mišićnih skupina.
Kombinacija Bootis i Core treninga jača velike skupine mišića i središnji dio tijela što uvelike pomaže u stabilizaciji tijela, uklanjanju masnih naslaga te olakšava izvođenje svakodnevnih aktivnosti.

Bootis

Učinkovit aerobno – anaerobni trening za oblikovanje stražnjice, bedara i nogu uz veći broj ponavljanja i kombinacija vježbi niskog i visokog intenziteta u trajanju od 30 minuta. Idealan u kombinaciji s Core treningom.

Kod aerobnog treninga opterećenje je toliko malo da naprezanje mišića traje dugo tako da se aktivira mehanizam korištenja masti za proizvodnju energije. Vježbe su usmjerene na korištenje najvećih mišića tijela ( stražnjica i noge) kako bi se potrošilo što više energije koja se dobiva iz masnog tkiva. Najveće sagorijevanje mast odvija se pri naporima gdje je razina pulsa oko 65% od maksimuma. Niti jedna vježba ne služi za skidanje potkožnog masnog tkiva s određenog mišića, masno tkivo izgara s cijelog tijela. Nakon aerobnog treninga metabolizam ostaje još neko vrijeme ubrzan tako da sagorijevanje masti traje i nekoliko sati nakon treninga.

Core

Anaerobni trening usmjeren na jačanje trbušne i leđne muskulature u trajanju od 30 minuta koji se idealno nadovezuje na trening aerobnog tipa.

Core je područje tijela, koje se obično naziva jezgrom. Ono je središte tijela i obuhvaća sve mišiće na tom području uključujući prednje mišiće, leđa i bočne mišiće. Navedeni mišići djeluju kao stabilizatori cijelog tijela. Ako je bilo koji od ovih jezgri mišića oslabljen, to može dovesti do bolnih leđa te neispravnog držanja. Povećavajući snagu središnjih mišića možete učiniti čuda za vaš stav i olakšati si izvođenje drugih aktivnosti kao što su trčanje i hodanje. U središnjem dijelu tijela nalazi se mnoštvo mišića do kojih se dolazi vježbama koje se izvode iz određenih kuteva.

Anaerobni trening je onaj kod kojega je opterećenje veliko tako da naprezanje mišića traje kratko. Nakon anaerobnog treninga metabolizam još neko vrijeme ostaje ubrzan. On utječe na povećanje mišićne mase i na povećanje bazalnog metabolizma tj minimalne razinu energije potrebne za održavanje tjelesne vitalne funkcije u budnom stanju. Ciljanim vježbama potiče se rad većih mišića koji sagorijevaju više kalorije i kad miruju, što za posljedicu ima povećanje bazalnog metabolizma.