Fatburning

FAT BURNING

fat burning xxl

Aerobni trening namijenjen i početnicima i naprednim vježbačima koji se sastoji od kombinacija dinamičnih vježbi i koreografija koje je lako pratiti.

Fat burning osmišljen je tako da se u njega mogu uključiti svi, bez obzira na dob, spol i razinu fizičke spremnosti. Fat burning program obuhvaća i kombinira gotovo sve aerobic programe na step klupici ili bez step klupice uz korištenje bučica i drugih rekvizita. Najjednostavnije rečeno, riječ aerobic znači „s kisikom“.

Aerobni trening je svaki onaj koji ima sposobnost podizanja brzine otkucaja srca do željenog srčanog ritma te održavanja te razine najmanje 20 minuta. Cilj je postići aerobni režim rada srca koji se kreće od 60-80% od maksimalne frekvencije srca pojedinca. Frekvencija srca je individualna, te ovisi od osobe do osobe. Formula za određivanje frekvencije srca je: 220 – godine starosti = maksimalna frekvencija srca. Nakon toga, maksimalnu frekvenciju srca potrebno je pomnožiti sa 60 ili 80% kako bismo dobili donju i gornju granicu frekvencije otkucaja srca. Kako bi se iskoristili maksimalni benefiti aerobnog načina vježbanja, važno je da svaki pojedinac zna granice u kojima se treba kretati frekvencija njegova srca. Naše srce se adaptira na opterećenje, na taj način jača se srce i s vremenom smanjuje stopu otkucaja srca te poboljšava cirkulaciju.

Što se događa u tijelu?

Naše tijelo nakon 20 minuta aerobnog treninga počinje koristiti uskladištenu masnoću kao gorivo i počinje topiti suvišne kilograme. Ovisno o razini fizičke spremnosti, za početnike se preporučuje postepeno povećanje vremena trajanja treninga – s 20-ak minuta, svaki puta koju minutu duže, sve dok se ne postigne optimalno trajanje treninga od 45 do 60 minuta.

Fat burning program poboljšava opću tjelesnu kondiciju, idealan je za redukciju potkožnog masnog tkiva i učvršćivanje tijela. Poboljšava rad srčanožilnog i dišnog sustava, utječe na razvoj snage i izdržljivosti.
Vježbe s rekvizitima ili bez rekvizita na step klupici nešto su dinamičniji oblik vježbanja, omogućuju nam jači intenzitet vježbanja čime je i sam učinak na oblikovanje tijela jači. Ovakva vrsta aerobnog treninga idealna je za rekreativce i osobe koje se žele vratiti u formu nakon duže pauze.