Zumba

MORNING MIX

morning-mix-trening

Morning mix je trening uz koji ćete se razbuditi i svježe, relaksirano te kvalitetno započeti svoj radni dan.
Postoje tvrdnje koje govore kako doba dana u kojem vježbate ne čini apsolutno nikakvu razliku. Drugi pak tvrde da je jutarnji trening najbolja opcija.
Donosimo vam neke od prednosti jutarnjeg treninga, kako biste sami mogli prosuditi.

 

Jutarnji trening – prednosti

Gradi dosljednost

Tijekom radnog dana, kada se zaredaju obaveze (planirane ili neplanirane), vježbanje često završava na samom kraju popisa obaveza, a do kraja dana se nekima čak i izgubi s popisa. Kako biste u potpunosti izbjegli ovu situaciju, trening odradite kao prvu obvezu ujutro, prije nego nešto stigne postati bitnije.

Izbjegavate gužvu

Još uvijek je više onih koji ipak vole spavati taj sat duže, tako da dolaskom na trening u jutarnjem terminu izbjegavate gužvu i imate zadovoljstvo dijeliti prostor sa samo nekolicinom vaših istomišljenika. Samim time imate više prostora za što intenzivniji trening.

Ubrzava metabolizam

Ako vaš dan započnete fizičkom aktivnošću, vaš metabolizam se ubrzava i nastavlja istim tempom satima poslije. Na taj način, vaš ubrzani metabolizam sagorijeva više kalorija. Čak i ako sjedite u uredu. Jutarnjim treningom vaše tijelo odmah na početku dana oslobađa endorfin, koji još nazivaju i hormon sreće, tako da je osigurana doza dobrog raspoloženja i energije kroz cijeli dan.

Regulira apetit

Trening ujutro pomoći će vam da kontrolirate svoj apetit za taj dan. Prije treninga potrebno je imati kalorijski zalogaj, kao što je jabuka ili jogurt, koji će vam dati energiju koja je potrebna za vježbanje. Taj obrok će se tijekom treninga potrošiti, a vaše tijelo će trebati odgovarajuće hranjive tvari, što će rezultirati želju za kvalitetnijom hranom. Postupno ćete otkriti da vaši obroci postaju sve manji i hranjiviji, a želja za usputnim grickanjem u uredu će polako i sigurno nestati.

Osigurava bolji san

Redovito vježbanje rezultira boljom kvalitetom spavanja. U kasnim satima umor će vas svakako stići, ali znajući da sljedeće jutro morate ustati ranije zbog treninga, pomjerit ćete svoj odlazak u krevet na ranije sate. Od velike je važnosti svome tijelu omogućiti vrijeme za odmor od svakodnevnih obveza, ali i od treninga. Teško je postići željene rezultate bez kvalitetnog odmora.