Pole dance

POLE DANCE

S dance

Ples uz šipku je hit hitova!!! Naučite se kretati senzualno i osjećati se drugačije.
Pole dance je vrsta treninga i umjetnosti koja uključuje ples i akrobatiku usmjerenu oko vertikalnog, fiksiranog metalnog stupa koji se postavlja od poda do stropa. Aerobne vježbe koje promiču ravnotežu, fleksibilnost, izdržljivost i snagu. Drugim riječima, Pole dance zahtijeva puno snage. Program sjedinjuje ples, istezanje, jogu, pilates i vježbe prilagođene ženskom tijelu.

Prije svakog treninga Pole dancea obavezno je napraviti vježbe zagrijavanja kako bi se spriječilo napinjanje mišića i smanjila mogućnost od ozljeda. Tijekom jednog sata Pole dancea možete sagorijeti 250 do 350 kalorija. Pole dance pruža bezbroj prednosti u rasponu od fizičkog do mentalnog. Mnoge se žene osjećaju samopouzdanije i zadovoljnije cjelokupnim izgledom svoga tijela zahvaljujući upravo Pole dance-u.

 

Pole dance – prednosti

Gubitak težine
Eliminacija celulita
Rast samopouzdanja
Veća fleksibilnost
Jači mišići
Pravilno držanje
Konstantni novi izazovi u treningu
Ojačane kosti i zglobovi
Veća ravnoteža i mobilnost

Otkrijte mišiće i pokrete za koje niste znali da su uopće mogući, te najvažnije, zabavite se najljepšim mogućim vježbanjem na svijetu – plesom. Kako biste započeli s treninzima Pole dance-a, nije potrebno da budete jako vitki ili fleksibilni. Pokreti koji se uče na početnoj razini treninga usmjereni su ka jačanju vašeg tijela i pripreme za teže razine.
Za uspješno izvođenje vježbi potrebno ih je izvoditi u što manje odjeće, jer tkanina klizi niz metal. Preporučljivo je na trening ponijeti kratke hlačice i sportski grudnjak kako bi vaše tijelo što bolje prijanjalo uz metalni stup.
Čekaju Vas plesni koraci u ženstvenoj i senzualnoj koreografiji. Snažno i gipko tijelo (uz upalu mišića i masnice) zagarantirano.